Oteller online rezervasyon sitelerinde, uluslararası ismiyle OTA (Online Travel Agency)’larda satışlarını nasıl artırabilir?
Sitelerin extranet panellerinde oda
tiplerini doğru tanımlama, misafirlerin ilgisini çekebilecek, oteli ve
özellikle oda tiplerini gerçekçi gösteren fotoğrafların konulması,
otelin sitelerde ilk görünüme çıktığı andan itibaren misafir
yorumlarının takip edilmesi ve yetkili bir kişi tarafından yanıtlanması
(her yoruma kalıp cümlelerle yapılan cevaplardan bahsetmiyorum), her
sitede eşit fiyatların olması ve birbirine eşdeğer promosyonların
tanımlanması, doğru kapasite yönetimi (yanlış kontenjan tanımlaması
nedeniyle satılabilir odalarınız olduğu halde online kanallarda kapalı
olması durumunu yaşamamak), oda sayısınıza ve oteliniz bulunduğu değere
yakın rakip otellerin fiyatları göz önünde bulundurularak gerçekçi bir
fiyatlama yapılması tatilsepeti.com, Booking.com, Expedia ve Hotels.com, ETS Tur ve Odamax, OtelZ, Agoda, HRS, gibi OTA’larda satışlarınızı arttıracaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder